Yesimdeniz tebrik ederim bizde şimdi 3 ay oldu düşük yapalı tekrardan düşünüyoruz smear testi falan verdim sonuçlarım iyi çıktı folik asit başladık eşimle şimdi çok stres var üzerimde aynı şeyleri yaşar mıyım diye bide serklaj korkuttu beni mecbur olmuyor o zaman düşükten sonraki hamilelikte