FKRKS29 Bugün akşam progstanin sonuncusunu iccem doktor hamileligin sonuna kadar kullanılır sıkıntı olmaz demişti geçen progstan bittiğinde 2 gün sonra yine lekenmem baslamisti doktor yine yazdı progstan yetmezliğinden oluyo büyük iht doğuma kadar kullananlar oluyo sıkıntı değil kullan dedi ama şimdi bayram tatili heryer kapalı olcak alınıyor mu acaba reçete olmadan bilgisi olan var mi
FKRKS29 Bebekk38 Yaa doğrudur , tam bayram üzeri yazdırılcak yerde olmaz ki , yarın özel hastaneler falanda çalışmıyor diye biliyorum emin değilim ama
myavocado FKRKS29 aciller açık özel de devlet de acaba acilde yazmazlar mı. Gerçi özel acilde ilacın parasından daha çok muayene parası ödersiniz 😂 devlet acil yazmiyorsa çok anlamı yok, reçetesiz satılıyor demiş herkes, o paraya ilacı almak daha mantıklı