Geçen hafta kontrole gittiğimde doktor erken doğum yapabilirsin bebek aşağı yerleşmiş dedi ama suyun iyi dedi yani bende sordum hani erken derken bu aralar falan olmaz degilmi dedim yok sorun yok dedi ama bugün öğle vaktinden bu saate kadar belli aralıklarla gelen adet olacakmış gibi bir sancı giriyor bu zamana kadar hiç böyle adet sancısı gibi bir ağrı girmemişti sadece gebeligimin ilk başında oluyordu.. Birde bebek sürekli kasılıyor toplanıyor Korkmaya başladım doğum sancısı nasıldır nedir bilmediğim için endişelendim doktoruma yazdım ama hala dönüş yapmadı Yalancı sancı nasıl olur yada doğum sancısı lütfen soylermisiniz