Satisati evet canım sadece anne sütü. İlk üç gün doğru düzgün gelmedi süt zaten epey bi küvözde kaldı ama hastaneden çıktığı hali 2600 dü. Tabii hastanede illa mama verdiler çünkü İlk zamanlar doğru düzgün gelmedi süt ben hiç moralimi bozmadan sağmaya devam ettim. Nerdeyse iki sene anne sütü aldı.