Kızlar bugün doktor randevum vardı doktorum herşey yolunda dedi nst de çektim baktı güzel dedi hastaneden geldiğimden beri yani öğlen 12 den beri regl ağrısı gibi ağrım var hiç geçmedi ama çok dayanılmayacak gibi de değil şimdi de sol kasık kısmımda batma gibi ağrı oldu sizde de oluyor mu?