Kızlar 26 haftaya giriyorum fakat sürekli yatakta uzanıp kalmak istiyorum mutfağa geliyorum yemek yiyip tekrar odaya geçiyorum uzanıyorum sürekli. Oturmak bile yorucu geliyor.🥺
Yemek yapmak istemiyorum makarna ekmek arası geçiniyorum bazen yapıyorum sadece. Temizlik yapacağım üşeniyorum yarın yapayım diyip hop uzanıyorum. Çok sıkıldım yani halsizlikler bitti derken 2 3 haftadır yine başladı. Sıcaklardan mı oldum bu şekilde bir şey mi eksik anlamadım gitti sürekli uykum var gibi ama yok gibi de.
Bu haftalarda hala normal mi? Çok sıkıldım.