Merve8181 saç kestirmenin sorulacak bir durumu yok, zararı olması gibi bir şey mümkün değil. Uğursuzluk olur filan gibi hurafeler var, siz içim rahat etmez inanıyorum bu tarz batıllara diyorsaniz kestirmezsiniz. Ama boya konusunda ilk üç ay çoğu doktor önermez, bazı doktorlar üç ay sonra boyayabilirsin diyormuş
Benim doktorum hamilelik boyunca önermiyor. Çok kimyasal içeren bir ürün, o kimyasalları solumak saç derimle teması benim içime sinmiyor, bişey olmaz diyenler de var ama, kesin kanıtlanmış bir çalışma var mı bilmesem de zararı olduğunu söyleyen çok uzman var bence boyamayın.