Aerithma
FyA
Melliisaa
Berna_59
Sedaeksii12
Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim, açıkçası ben bayramdan sonraki haftaya kendimi hazırlamıştım 40 ı bulur demiştik. Salı günü muayenemde de bir belirti yoktu ancak çatı muayenesi oldum ve bence doğumu tetiklemiş olabilir, her ne kadar bazı doktorlar tetiklemez dese de. Bazı insanlar için kolay geçiyor bazıları için zor. Zor geçenleri küçümseyenlere kızıyorum benim canım çıkmıştı sanki daha o muayenede ve ben nasıl normal doğuracağım diye düşünmüştüm. Herkesin doğumu ve gebeliği kendine özel :) genel olarak bir canlı dünyaya getirmek hem normalde hem de sezaryende zor. Ben normal düşündüm ama acil sezaryene karşı değildim. Planlı sezaryen istemiyordum ama asla. Nitekim doğum başlarken ani su gelişi pek istenilen bir durum değil. Benim suyum o kadar çok geldi ki, hastane de 1 saat uzaklıkta olunca korktum yetişemem diye :) ama korkulacak bir şey yokmuş su çok gelse bile. Doğuma gelirsek su ile beraber 1 cm açıklık varmış. Sonra hamdolsun Allah yardım etti de açıklığım hızlı ilerledi 5-6 cm oldu. Böylelikle normal doğum iyice o an ben zorlansam bile doktorum istedi. Ve elhamdülillah sadece 5 saatte bebeğime kavuştum. İkimiz de afiyetteyiz çok şükür ve hepinize duacıyız. Dün bana deseler yarın doğum var diye inanmazdım. Sadece çok ödemim oldu diye o gün 10 bine yakın adım attım bu kadar yani. Bayramdan sonra gelir diye düşündüm hep. Çok şükür bayram şekeri oldu 🥰💙