Ogm Kızlar merhabalar 33 haftalık gebeyim idrar tahlilimde eritrosit pozitif yazıyor ayrıca eritrosit rbc 13 yazıyor tehlikeli bir durum var mıdır 🥹
newmamm Ogm enfeksiyon vardır büyük ihtimalle ,doktorunuz ilaç yazar bol bol da su için benim de geçen hafta öyleydi hem de lökosit vardı antibiyotik kullandım geçti