Hanımlar diyarbakır da memorial e giden arkadaşlar vardı burda ben neval hanıma gidiyorum bana kartını vermedi bende almayı unuttum ilk gidişimdi o yzden unuttum sanırım.. ulaşmam gerekiyo daha doğrusu hastaneyi arayayıp dahiliye numarasına girmem gerekiyo. Aranızda neval hanıma gidip kartı olan var mı danışmam gereken bi konu varda?