“ Dr a git ” “acile git” “hiç kimse burda akıl veremez” “ hiç kimse alttan müayine edemez sizi burda” “Dr u ara” “ bacım burda hiç kimse jinekolok değil”
Bana bunları yazdılar)
Bakalım size ne yazacaklar )))
Doğumla bağlı postumda demediklerini bırakmadılar)))