dhbetul Kızlar ahududu yaprağı çayı içip de faydasını gören oldu mu veya çevresinde olan? Aktarda da bulamadım mecbur internetten alcam heralde güvenilir dediğiniz yer var mı?
Tevhide37 dhbetul bende gebe okuluna gittim orda öneriyorlar 36+4 teyim yeni başladım artık 3 günde faydasını görecek miyim bilmiyorum ama bayadır hurma yiyorum
dogurangaplumba Tevhide37 hurma yemeye 36+5 te basladım ertesi gün doğurdum ama hurmadan değildi annem hep hurmaya bahane buldu az yiyin dikkat edin 🌸
Ayvru Tevhide37 ben de 36+5 im iki gündür içiyorum. Büyük tuvaletimi ishal gibi yapıyorum çaydan kaynaklı geldi bana size de öyle oldu mu
dhbetul Tevhide37 merhaba canım naptın doğurdun mu iyi misiniz 🥰 benim ahududu çayı da yalan oldu bebek kilolu diye sezaryen olur dedi doktor. Hurma yiyorum çayı boşverdim