Sibel_yay_46 benim düşük tehlikem vardı hamileliğimin başında 200 lük içiyordum baş dönmesi ve uykum oluyordu sürekli. 14 haftada çok az pembe lekelenmem olmuştu tek doktor ne olur ne olmaz diye 100 lük vermişti Onun yan etkisimiydi bilmiyorum ama Başım o kadar ağıryordu ki kafamı yerden kaldıramıyordum bile ilaçtan olabileceğini düşünüp bırakınca hemen baş ağrım bitmişti