6 ay önce 2 ay arayla iki düşük yaptım gelişimleri 5 6 haftalıken duruyordu. Bende 9 10 haftalar arası düşürüyordum. Şimdi tekrar hamileyim. 11 haftalık Ve kanamam oluyor tekrar mı düşük olucak korkusu içimde artık kaldıramıyorum gerçekten. Bütün genetik vs testleri yaptık hepsi temiz çıktı. Aranızda böyle olan var mı 😔