Merhabalar 5 haftalık hamileyim. Bugün kontrolde doktorum kesenin kanala yakın olduğunu ayakta durmamam gerektiğini bol sıvı tüketmem gerektiğini ve tek damla kanda bile acile gitmem gerektiğini söyledi. Bu durumu yaşayan var mı? Biraz tedirgin oldum