buse76 sarımsağı doğrayın, bal ve limon suyu koyun şurup gibi için.(taze yapın) etkili oluyor bayağı. Sarımsağı doğrayın ki kokmasın.
Bir de bal, limon suyu, kaynamış ılımış su karışımı için bol limonlu. (Balı kaynar sıcak suyla karıştırmayın çok sağlıklı değilmiş)
Bir de parol kullanın doktor bana parol ve antibiyotik yazmıştı(bademciğim de şiştiği için) ben kullanmadım bunları yaptım.
Bir de burnunuz için okyanus suyu alın ya da tuzlu su ile açın burnunuzu. Burnunuzu sık sık suyla temizleyin.
Ben 2 günde atlattım, geçmiş olsun🙏🏻