Figen_Can
prima premium care tercih ettim.
2,3,4,5 numaralardan 2 şer adet aldık.
1 numara 1 paket yeterli.
Aldığımız numaralarda yüksek adetli olanlardan değil. (40-80 adet paketi)
Bence 2 şer adet alınması stokçuluk değil. Ben alman taraftarıyım. Bence alabilirsin.
Bez markası zaten en iyisiydi. Yorumları da çok iyiydi pişik sorunumuz inşallah olmaz. Henüz olan ile karşılaşmadık. Daha iyisi yok zaten. Alınabilir.
1000 TL kâr bile bizim için önemli. Bebeğimizin başka eksiğini alırız. Gün geçtikçe fiyatlar artıyor ne yazık ki.