Sfa-nur 6+6 da kese kalp atisi ve bebegi gördük 4 haftadan beri kahverengi akintim var doktor crl ve yolk kesesi büyük dedi bayramdan sonra tekrar gel dedi bebek için bi sknti olur mu
yorgun21 Sfa-nur progestan veya başka ilaç vermedi mi ilk hamileliğimde kahverengi akıntım olmuştum kullanınca geçmişti
yorgun21 Sfa-nur Sorun olmaz Allah’ın izniyle kalbini ferah tut doktorun güven vermediyse başka doktora gidebilirsin