Kızlar tam 3 haftadır kahverengi lekenme yaşıyorum bazen azalıp bazen artsa da her gün mutlaka oluyor. Kese etrafında kanama alanı varmış sabah akşam progestan kullanıyorum ayrıca 3 defa da iğne oldum ama bitmiyor doktor da bir şey söyleyemiyor bitmemesine dair bitmesi gerekirdi diyor 🙄 bu durumu yaşayan var mı? Ne yapmam lazım iki doktora gittim ikisi de bebek ve kese sağlıklı ama lekelenme olmamalı diyor 🙄