aselinannesi1997 kesinlikle kontrole felan gittiğinde sor yada baktır, benim ilk gebeliğimde ultrasonla bakıp sorun yok demişlerdi 21. Haftada erken Doğumla bebeğimi kaybettim ,2. Gebeliğimdeyim alttan muayne oldum meğer doğuştan rahim kısalığım varmış. 9haftadayım 12. Haftada dikiş atılacak. Kesinlikle ihmal etmeyin