Evet başımı yerden kaldıramıyorum sürekli bir mutsuzluğum boşluğum var ve ben kızıma yetemiyorken ikinciyi neden yaptım istedim diyorum. Eşime bön bön bakıyorum bişey hissetmiyorum diyorum ben nasıl evlendim keşke bekar kalsaydım diyorum vs vs çok değişik duyguşar içerisindeyim diyorum ya. Kızımda hiç böyle olmamıştım ama bu çok farklı geldi