Kızlar merhaba, 2 gün önce evde test yaptım negatif çıktı. Bu ayki yumurtlama döneminde (19-24 Haz) ilişkiden sonra ertesi gün aniden su gibi akıntım gelmişti. Şimdide ilişki sonrası kasıklarımda ağrı var ve sulu kremsi akıntım oluyor. Bu ne demek sizce yoksa yeni mi yumurtluyorum? Bir hastalık belirtisi mi? Geçen ay tüm belirtileri yaşadım(bulantı,sık idrar,ağrı, hassasiyet, kahve akıntı) ve ilk defa adetim 3 gün sürdü kanama epey vardı. Beklenen adet tarihi 4 Temmuz evdeki testi ne zaman yapmam gerekir?