Gizemakr18 Merhaba arkdşlar bende çikolata kisti olduğunu söyledi doktorum sonrasında ca 125 testi yaptı ve degerim 87 çıktı sizde böyle durumla karşılaştınız mı henüz gebelikde yok 4 aydır deniyoruz sonuç için doktorla bayramdan sonra görüşücez ama korktum sorun olur mu diye 😣
MomyAsli_ Gizemakr18 ca125 kan sonucu tek başına değerlendirilmez kadın hastalıklarında ca 19.9 A da baıkılıyor anestezi teknikeriyim ben endişe etmeyin
Ybvvv Gizemakr18 merhabalar bende de sağ yumurtalıkta 5 cm çikolata kisti çıkmıştı. Ca değerlerim de yüksekti. Ovulasyonda yumurtlama görmüyorum sandım. Sonrasında yine de değerlendirmeye devam ettim şu an 9 haftalık hamileyim. Ovulasyona bakmayın sadece bence çok geçmiş olsun bu arada
Gizemakr18 MomyAsli_ peki ca 19 olanda 17,77 çıkmış onda sorun yok gibi degilmi bu ay ovülasyonda yumurtlama da göremiyorum çok silik çıkıyorda
MomyAsli_ Gizemakr18 kist olması muhakkak tümör belirteci değil bu değerler bazen ondan dolayı yüksek çıkıyor endişe etmeyin kötü bir şey yok
Ella06 Sağ yumurtalığımda 5,5 cm ,sol tarafta 2,5 cm çikolata kisti ile hamile kaldım şu an 12 haftalık. Benim ca 125 yüksek değildi ama yüksek çıkmasıda normalmiş bu kistler olduğu zaman
Lilamorr06 Benimde sağda 4 cm vardı ama kimse bende ca değerine bakmadı 😒 çocuk için 8 9 ay uğraştım. Şükür suan hamileyim Rabbim isteyen herkese en kısa zamanda hayırla sağlıkla nasip etsin
Lilamorr06 gamzeeee_33 kist varken hamile kaldım doktorum suanlik tedaviye gerek yok demisti. 8 9 ay sonra hamile kaldım.