Sağlıklı olması inanin her şeyden önemli. Allah korusun herhangi bir engeli olsa sağlıklı olsaydida cinsiyetin önemi olmasaydi dersiniz. Bunu tüm samimiyetinizle gercekten bu sekilde düşünürseniz şükredersiniz, isyan etmezsiniz. biliyorum insan her iki duyguyu da tatmak ister ama kaderde böylesi varsa nasip..