Defnemmm2301 Nrtnnn bende çok korkardım ama hastaneye her gittiğimde her gördüğümde içim rahat oluyor çok şükür son ayımıza girdik sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊😊
Nrtnnn Defnemmm2301 evet bende her gittiğimde içime sanki su serpiliyormuşcasına çok mutlu oluyorum. Sanki ben duygusal olarak çok etkileniyorum ve kötü esnetilse yazıyorum. Umarım 2 hafta sonra ki kontrolümde yine mutlu sonuçla ayrılırım
Biranne26 Nrtnnn ilk hamileliklerde 20 haftadan sonra hissedilir diye biliyorum ama yine de bi doktorunuza danışın bence
Nrtnnn Biranne26 aynen çevremdeki Herkes de öyle diyor henüz erken diye ama bekliyorum çok sağ olun.. 🤗🤗
NurDemir @Nrtnnn canım bakıyorlar.Ben kasıklarım ağrıyor diye gitmiştim.Ultrasondan bakıyorlar.Sen de çok bunalırsan öyle git.Bazı sağlık ocaklarında da kalp atışı dinleniyormuş,sağlık ocağını arayıp bilgi alarak oraya da gidebilirsin.
Nrtnnn NurDemir yaa anladım peki sağlık ocağımda kaçıncı haftadan sonda bakılıyor biliyor musunuz ? Yarın sağlık ocağına gitmem gerekiyordu zaten olmazsa bakarlar bu sayede
miranatlas Nrtnnn Kdrozdmr3455 ya bebişler iyidir inşallah 🙏 belirtileriniz ağrılarınız kaç gündür vardı
BeyzZaA Nrtnnn 18+5 günlük hamileyim hala bende hissetmiyorum yeşil peynirimsi akıntım var çok kötü şekilde dün randevum vardı gittim bi sorun yoktu korkma yani bebişine bişey olmaz Allah’ın izniyle
Nrtnnn BeyzZaA ay ebet aynısı bende de var, sizin adınıza çok sevindim umarım bende de bir sorun yoktur🤲🏻 Benden 2 hafta küçük arkadaşım hissediyormuş bebeğim hareketlerini sanırım omdan da biraz etkilendim
NurDemir @Nrtnnn ben hiç baktırmadım bilmiyorum ama haftanın önemli olacağını düşünmüyorum.Gidince sorarsınız
BeyzZaA Nrtnnn ikinci gebeliği değilse sanmam hissettiğini öyle sanıyodur ben hiç kendimi dinlemiyorum şuan bile erken hissetmem diye 20.haftama bi giriyim sonra evham yapmaya başlarım 😊sende kendini korkutma hiç bebeğin çok iyidir inşallah zamanı gelince kıpır kıpır eder
Sevdaliza Bende kendime vesvese veriyorum sübyan diye bişey varmış yeni öğrendim ya gelirse ya bebeği öldürürse felan diye
Nrtnnn BeyzZaA evet canım onunda ilk gebeliği be de anlamadım bu işi.. aynen inş bizde 20 ler de hissetmeye başlarız da evham yapmayız 😆 çok çok teşekkür ederim
Vefas Nrtnnn günde bir bardak limon suyu iç canım enfeksiyonunu rahatlatacak seni rahatlatacak her derde deva limon suyu 🧿🙏 böyle şeyler düşünme kötüyü çağırma Rabbim saglıcakla kucaklarımıza almayı büyütmeyi nasip etsin bebişlerimizi ❤️
Nrtnnn Vefas canım çok teşekkür ederim şu an deniyorum tavsiyeni 🤗 az önce sağlık ocağından geldim çok şükür kalp atışlarını dinledim miniğimin 🤲🏻🥰
Ayse1 Nrtnnn ben 20 haftalık oldum çok nadir hissediyorum tam bebek mi onu da anlamıyorum .sizin haftanızdayken hiç hiç hissetmiyordum rahat olun
Nrtnnn Ayse1 evet çoğu kişi öyle diyor ama işte bazen insan kendine söz geçiremiyor 🙃 çok çok teşekkür ederim ☺️