Crnsln Kızlar 35+1 deyim hiç yalancı sancım olmadı erken mi ya da olması mı gerekiyor bilemedim :( sizin ne zamanlar başlamıştı
gdaslik Crnsln bebek toplanması oluyor mu peki. Yalancı sancı denilen şey o zaten rahmin düzensiz kasılması. Doğum zamanı da sancı vurdukça semsert oluyor karnın.