cnss0508 Merhaba kızlar, Az önce doktor kontrolünden çıktım. Kese bir haftaya göre 1cm büyümüş. Bebeği gördük 2mm Şuan yolk kesesini de gördük. Şuan 5+6 dayız. Alttan muayenede kalp ataşını duyamadık. Normal mi sizce ? Kalp atışını duymak için erken mi ?
Rabia_36 cnss0508 merhaba ben 6+3 de kalp atışını duydum normaldir endişe etmeyin beni biraz korkutmuslar di ama ancak büyüyor görünür hale geliyor inşallah duyarsınız en yakın zamanda
cnss0508 Rabia_36 Beni de biraz tedirgin etti galiba,doktorum olumsu olumsuz herşeyi söylediği için biraz takıldım galiba bayramdan sonraki ilk gün tekrar bakacak bebek 4mm olduğunda duymuş olmamız gerekiyor dedi Şuan 2 mm
Rabia_36 cnss0508 gönlünüzü ferah tutun bana da sadece kanda gebelik var kese yok dediler hergun gel vajinadan bakicaz dediler çok erken diye gitmedim bekledim sonra dan gittiğimde hem kese hem kalp atışını duyduk sizde duyarsınız inşallah