MomyAsli_ Sevil1996 özel hastanede takipliyseniz doktorunuz arar bakılsın der bakarlar. Devlette öyle şeyler kolayca mümkün olmuyormuş yatırıp mı bakarlar ne sebeple getirdin mi derler bilemedim
Hamisbayan Sevil1996 benim önceki bayramda bakılmadı taburcu ettiler yüksek tansiyondan yatmıştım idrar tahlilimde + cıkmıstı ama bayram üzeri diye bakılmaz dedi hemşireler taburcu ettiler bayramdan 10 gün sonra acil sezeryana alındım ölümden döndüm
MomyAsli_ Sevil1996 o şekilde teslim etmeniz için doktorunuzla görüşün çözüm olur laboratuvarlar bayramda da çalışıyor sonuçta