hanımlar merhaba dün doktora gittim bebeğim 16 haftalık cinsiyeti sordum baktı doktor ama ultrason cihazi biraz kötü ama uygun pozisyonunu görürsem söylerim dedi gördü cinsiyeti erkek dedi ama sadece eşine soyle istersen 20 haftalık olsun detaylı ultrasonda net öğrenirsiniz dedi sizce yanılma olabilirmi bebeğin bacak arasında sanki testisini gördüm sanki ultrason kağıdinda az birsey belli gibi geldi tam anlamadim anlayan lar bakabilirmi birde 16 haftalıkken erkek diyip sonradan cinsiyeti değişen oldumu
