derler-anne bende 5 haftalık hamileyim ve 1 haftadır aynı sorunu yaşadım 3-4 gün hastaneye gitmeden evde bol su , nane limon, çorba C vitamini ve parol içtim.Burnuma tuzlu gargara yaptım . Daha sonra dayanamadım hastaneye gittim ve antibiyotik verdi . Ben içmedim ne olur ne olmaz diye su an iyiyim sadece burnum akıyor. Demek istediğim bol bol dinlenin ve olabildiğince sıcak şeyler içip kendinizi terletin biraz zor oluyor ama emin olun geçiyor . Çok geçmiş olsun ☺️