Morsalkim aralıkta doğum yaptım canlı doğum 22 haftalıktı oğlum omurilik açıklığı vardı Şuan hamileyim canım 13 haftalık fetal dna testi yaptırdım o kadar çok şeyine baktılar ki parası helal olsun yani şükür temiz geldi
Ve 2 li 3 lü 4 lü testlere hiç gerek kalmadı onu yapınca aklımda ki çoğu sorumun cevabı oldu
Benim ki omurilik durumu folik asit eksikliğinden kaynaklı oldu ilkte çünkü eşim de bende genetik test yaptık bende 1 tane genim folik asit metabolize edemediği için çocuğu geçmedi Şuan yüksek mg folik asit kullanıyorum Şuan iyi bebiş 4 temmuzda 16 haftalık olacak o zaman varsa sıkıntısı o haftalarda belli oluyor çünkü bu durumu hiç bi test ile yapıp öğrenilmiyor ve ilk çocukta amniyosentez yapılmıştı o bile temiz gelmişti anomalisi yoktu ama işte omuriliği kapanmama sıkıntısı vardı sadece oda zaten yaşayabilecek bi bebek değil dediler öyle doğum yaptım
Bunları niye yazıyorum seni en iyi anlayacak annişlerden biriyim evlat acısı nedir Allah kimseye yaşatmasın yaşayan bilir
Şuan Allah biliyoya elim yüreğimde bekliyorum dua ediyorum Allah’a erken evladıma sağlık ver diye
Benden sana tavsiyem fetal dna testini yaptır kafan çok büyük rahat eder gerisi de senin bebişe sağlıkla bakmana kalmış yine olmazsa da Allahın taktiri diyecez zor olsada bak şöyle düşün ahiretlik şefaatçi evlatlarımız oldu… 🤲🤲