Dlnmrc Kızlar ayrıntılı için randevu almaya çalışıyorum ama sadece riskli gebeler diye belirtmişler. Çam sakuraya giden var mı randevu alsam bakarlar mı acaba ?
3_oglan_annesi Dlnmrc oda bakiye detayliya belirtin yeter bn geçen hafta gttim baya baktılar yarım saatten fazla aksi bı durum olmadıkça uzatmiyolar bakmaya yarın sistem açılır muhtemelen alırsınız riskli gebelikler yazana
melismom1 3_oglan_annesi Merhaba nasılsınız? Detaylı bakarken sizinle de paylaşıyorlar mı tek tek? Yoksa bi sorun olduğunda mı söyliyorlar?
3_oglan_annesi melismom1 yok cnm ne ultrason kağıdı nede yazı vs vermediler kendileri bebeği gördü sağlık sorunu olmayıp gönderdiler ama baya uzun baktilr iç dış organlrini hepsine
melismom1 3_oglan_annesi anladım.Peki e nabıza yükleniyormuş görüntüler. Renkli mi acaba hiç baktınız mı?
3_oglan_annesi melismom1 ewet yukelniyor renkli dgl malisef ve net görüntüler olmuyo baksak anlayamayız malisef doktrda demişti anlamazsınız diye
3_oglan_annesi melismom1 merhaba iyiyim teşekkürler 🤗 yok bişey demiyor sadece risk yok gayet sağlıklı ddi ama diğer türlü konuşmaları asistana not alması için tek tek soledi klasik dewlt hastanesi göstermediler bile dgru duzgun