lena1234 benim 28 de yapıldı, doktorum erken haftalarda yapılınca sonradan çıkma ihtimali olabiliyor ben 28 de yaptırıyorum demişti, geç olmaz diye düşünüyorum. Mutlaka yaptırın şeker testini mutlaka, olmazsa bir hafta erkene alın sonraku randevunuzu bir şey olmaz.