songul123 Kubra-91 doktora git hemen lekelenmenin normali yok belki düşük tehlikesi falan vardır benim 8. haftamda olsu sonra kanamaya döndü hemen git vakit kaybetme
Kubra-91 songul123 şimdi görüştüm yerleşme kanması olabilir dedi ama çok geç değil mi ya yerleşme için
Kubra-91 songul123 yok çok şü songul123 yok çok şükür tekrar gelmedi ama bugün farklı bi doktota gidicem içime sinmedi
songul123 Kubra-91 çok şükür canım inşallah gelmez gelecek olsa sürekli geliyor merak etme ama yinede doktora görün kuzum banada yazarsan merak ederim 😘
Kubra-91 songul123 gittim canım çok şükür hiç bir şey yokmuş yerleşme olabilir dedi o da. Çok rahatladım😊 Allahım hepimizin bebeklerini de bizi de korusun inşallah🤲🏻
songul123 Kubra-91 amin kuzum amin çok şükür rabbim bir daha göstermesin bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah canım benim 😊😍