Denizinannesi Merhaba dün akşam kocamla arabada giderken çok kötü kavga ettik konu ailesi zaten başka kavgamız yok 6 yıl sonra tüp bebekle hamile kaldım beni inanılmaz kırdı ve üzdü Hamile oluşum umrunda bile olmadı Annesine ve kardeşlerine aşırı düşkün benimde öyle olmamı istiyor sürekli onlar için benimle kavga ediyor o kadar soğudumki artık annesine gitmek istemiyorum dün akşamdan beri annesinde eve gelmedi beni yalnız bıraktı hamile olmasam sanırım ayrılırdık çok üzgünüm ve naapacağımı bilmiyorum
Denizinaleyi Denizinannesi seni düşünmüyorsa sende onu düşünme afedersiniz de böyle bi saçmalık olamaz senin hormonların şu an zaten farklı çalışıyor zaten duygusalsın daha çok ilgiye ihtiyacın varken niye böyle bişey yapıyorlar anlamıyorum küfür etsem yeridir. Böyleyken seni düşünmeyen adam ilerde seni mi düşünecek. Bırak gitsin !!!!! annesi baksın ona !
Nurrrr Denizinannesi inşallah bi gün o kafaları dank eder anlamıyorum ben madem annene düşkünsün niye evlwniyorsun dimi bi tane de benim başımda var ama artık benim de umrumda değil seni seviyorum dedi ama ilk kez inanmadım ve evli kalmayı istiyor muyum bilmiyorum bende senin gibiyim zor kavıustum yavruma
Omerinannesi Denizinannesi Canim benim uzulme bebiside uzme o sen ne hissedersen onu hisseder sonucta.Insallah Rabbim biran once duzeltir aranizi.Yuva kurmak evlat sahibi olmak zor ama yikmak kolay birdaha dusun derim.Konus derdini anlat nasi uzuldugunu etkilendigini.Siz artik ikiniz bir ailesiniz birde evladiniz olucak diger ailesi de onemli ama ayni evde yasayan sensin ona gore davranmali
Denizinannesi Denizinaleyi Evet haklısın üstelik daha 10 haftalık hamileyim çok ağır sözler sarfetti kopamadı hala ailesinden bıktım inanki babası bırakıp gittiği için annesine normalinden 10 kat daha düşkün onun için herkesi kırıp geçirir 38 yaşında ama 5 yaşındaki oğlan çocuğu gibi annemde annem sinir geldi artık Benden de gelinlikten fazlasını bekler hep Annemi niye aramadın anneme niye gitmedin niye ilgilenmedin gidip iş yapmıyorsun yemek yapmıyorsun kadına bir bakmıyorsun ilgilenmiyorsun offf 😤
Denizinannesi Nurrrr Ya 6 yıl uğraştım 2 defa tüp bebek denedim bebekten sonra düzelir dedim ama maalesef daha kötü oldu sanki
Deletedmom_879 Denizinannesi cok sinirlendim şuan senin adina nasil bi düsüncesizlik yaa madem kopamiyacan ananda kalsaydin koynunda ne varda evlendin elin kizininda hayatini zindan ediyosun uzme kendini gelirse gelir gelmezse gekmez uzme bebegini güzel anne 😘😘
baharclk Denizinannesi Eşinizin babası annesini bırakıp gittiği için annesine düşkün demişsiniz. Peki babası tarafından böyle bişey yaşatılmış olan bi insan nasıl hamile eşine öyle davranır oda babası gibi eşini kıran bi insan olmuş yazık... Ona sadece bu cümleyi söyleyin. Aklı varsa farkına varır. Çünkü bir çocuğa verilebilecek en güzel hediye onun annesini sevmektir. Eşinizde bunun ne demek olduğunu iyi bilen biridir... Babasından darbe yemiş biri olarak.
hande123 Denizinannesi seni hizmetçi olarak mı almış acaba 😡 inan çok sinirlendim ana kuzusu erkeklerden nefret ediyorum. Kendi gitsin sana sorduğunda da elimden gelen bu kusura bakma de tartışma boyutuna girme kendi kendine söylensin nasılsa susacak ama bu tel taraflı değil bende kayınvaliden de dolduruyor gibi geldi bana
Sosyolokum Herkesin basindan geçiyor inan umursamamak en doğrusu sen kotü olursun bişey soylediginde bebegini düşün rabbim her şeyi bilir verir umarım yawrum huzur olur hanenize..
Busbus Denizinannesi bebekle duzelir mi hic cnm ya 😕 sen bu konunun uzerine cok dusme cunku erkeklere neyi yapma desek daha cok yapma istekleri uyaniyor daha cok tatlaniyor.Aldiris etme kendi gtsn gelsin ama sana zorla birsey yaptiramayacagini da ogrensin ( annemi aradin mi yardima gittin mi vs gibi seyler icin ) .Evlenince anladim bu erkek milleti tamamen anakuzusuymus .Madem boyleydi analarinin dizinin dibinden ayrilmasalardi.Tamam anne bu sev say sahip cik ama yuvani da bil yani dimi..ah cnm uzme kendini snnde hormonlarindan oturu yanlis anladigin ya da esine asiri tepki verdigin olmustur biraz sakinles bebegine bu gerginligi hissettirme insallah hersey duzelir 🙏🏻
Denizinannesi Busbus Yanlış anlamadım çünkü gayet net söyledi herşeyi Ama bir konuda kesinlikle katılıyorum madem ayrılamıyordun evlenmeseydin
Eddy Denizinannesi canım peki annesi seni yalnız bırakmasına bir şey demiyor mu oğlunu uyarmıyor mu hiç?
Denizinannesi Eddy Ya Kayınvalidem Koca baskısıyla yetişmiş sürekli böyle ezik duran boynu bükük duran sürekli o halde bir kadın o öyle olunca çocukları daha çok üstüne düşüyor zannetmiyorum git karını yalnız bırakma dediğini gerçi annesine ne söyledi bilmiyorum günahınıda almayayım benim kayınvalidemle yüzyüze kişisel hiçbir şekilde münakaşam yok benimle onların yerinde kavga eden kocam
Asmin27 Denizinannesi ana kuzusu olan niye evlenir ki anlamıyorum herkesin anası bacısı var kimse yerden çıkmadi ay sınır oluyorum böyle olunca sen kendini uzmee zaten hamilesin
Essa Ya salla gitsin , bebegini dusun sen yine belliki zaten anca anneler dusunuyor yine ,adamlara yaranamazsin😏
Cansu2018 Kiyamam sana ona en cok ihtiyacin oldugu donemde ne haldesiniz. Anneside demiyo mu oglum kizin yanina git bisey olur yalniz birakma diye. Sinirlerim hopluyo boyle seyler duyunca :/
Betulsarda Denizinannesi canim hamilesin zaten bebegini de kendini de uzme. Belli ki evde kalmayarak ders vermeye calisiyor. Sende umursamazsan o bu sefer normal insanlar gibi konusarak çözer kacarak degil. Ama ustune düşersen aglayip ararsan gel gel diye seni hep gitmekle tehdit edebilir hamilesin ya ondan boyle rahat. Benimki de boyle kaciyor baska odaya falan. Kavga etmeyi gec tartisip anlasmayi beceremiyor. Ana öğrenecek. Allah sana da sabir versin.
BraBarutGr Denizinannesi Acaba tekmiyim diye düşünüyordum inanki 10 gündür evimde savaş var diyebilirim o kadar vahim durumlar ve inatla gözüme bakarak istemediğim şeyleri yapıyor gitmiyorum gelmiyorum aramıyorum omlarda gelmiyor gitmiyor aramıyor yani 15 gün düşük sorunu yaşadım arka sokağımda bir lokma yapmadı getirmedi sormadı bikere bile geçen grip olmuş eşim niye aramıyosun diyo aramadım geçmiş olsum demedim eşimde bana inat çalıştığı işten kazandığı 7 bin tl yi götürdü babasına verdi kredi çekti araba aldı ona inat ettim binmiyorum şimdi anası babası kız kardeşleri kendisi otursun gezsinler bu sebepten ev her akşam savaş ve onlara ben bakıcam ben vericem onlar ne derse o olur beni koparamazsın sende gidiceksin bu tarz inatlar işine gelmiyosa kapı orda 😌 kafam çok dolu İnan ne yapmam gerek kendime yol çizemiyorum 18+6 oldu zaman nasıl berbat geçiyo anlayamaıyorjm Allah yardımcınız olsun bende böyle döktüm içimi
Sahay Denizinannesi keşke yanımda olsaydı da kavga etseydi kırıp dökseydi kıymetini bilin böye ufak şeylere takılmayın 20 haftalık hamileyim eşim görevde ben gurbette şöyle bi kafam dağılsın diye baktım da çok üzüldüm bi yandan da özendim ne basit çözümü ne kolay sorunlar