Mira1604 Bugün tam 1 hafta oldu ama sonucu göremiyorum bebeğimin e nabız da çıkmıyor nerden öğrenebilirim
_Mother_ Minigiim-vebenn52 doğum yaptığımız da hastanede topuk kanı alıyorlar yaa sorun görülürse 2 hafta sonra sizi arayacağız diyorlar birşey çıkmazsa aramıyorlar zaten çoğu hastalığın ön teşhisine bakılıyormuş