Sevo0606 ilk üç ay çoğu doktor önermez, bazı doktorlar üç ay sonra boyayabilirsin diyormuş
Benim doktorum hamilelik boyunca önermiyor. Çok kimyasal içeren bir ürün, o kimyasalları solumak saç derimle teması benim içime sinmiyor, bişey olmaz diyenler de var ama zararı olduğunu söyleyen çok uzman var bence boyamayın.