Neslihankrhmt Doktorum 1 hafta diyet yap aç tok ölç dedi öyle yapacağım,yarın ölçecegim,bu şekilde şekeri düzelen varmı
Zynp12 Neslihankrhmt dikkat ederseniz düşer inşallah. Benim gebelik öncesi var insülin kullanıyorum+ gebeliğin başından beri diyetle devam ediyorum şu anda normal bı ara yükselmişti acliklarim sadece