kizlar biliyorsunuz sabah test yapmistim pozitif cikti bata 2 gun var kan vermeye hemen gitmek istemiyorum gecikmeye yasayp oyle gidicem. Gidene kadar test yapmayi dusunuyorum koyulasana kadar. 4 ay once dusuk yasadim doktor progestan vermisti. Sizce suan progestan kullanmaya baslayayimmi malum doktorlarda olmayacak 9 gun. bir zarari olurmi acaba