H4assask Kızlar beyin toplar damar tıkanıklığı yüzünden hayata kısa bir mola verdim. Baş ağrısıyla birlikte görme bunalıklığı yaşadım. Hastaneye gittiğimiz de düzgün cümleler kuramıyor konuşamıyordum. Bir süre sonra kendime geldim. Psikolojim şuan pek yerinde değil. İlaçsız hamilelere çekilen beyin emarı çekildim. Beyinde damar daralması olmuş. Hastanede çekilen emar bile eziyetliydi öğlen 12 de gittim. Sabaha karşı 4 de çekildi resmen eziyet. Kocam ve görümcem sabaha kadar basımda beklediler. İşlemler 11 gibi bitti ve uykusuz işe gittiler. Allah onlardan razı olsun. Annemle zaten aynı yerde oturuyoruz. Kayınvalidem ertesi gün uçakla hemen geldi. Gripmiş. O durumda bile yalnız bırakmak istemedi beni. Hayata yeniden dönmüşüm. Felç bile kala bilirdim. Bırakın hayatı kendinize zehir etmeyin. Bırakın hayatı size zehir edenlerle görüşmeyin. Her şey o kadar anlamsız ki. Sağlıktan öte yol yok. Şuan hiç bir planım yok. Öyle durgun öyle anlamsız ki herşey. Hayat enerjim gitti. Doğuöa kadar sabah akşam oksapar iğne vuruncam. Lütfen zamanınız ve sağlığınız varsa değerlendirin lütfen
Mucizeayla H4assask yaa çok geçmiş olsun hayat bir anlık gerçekten pamuk ipliğine bağlı diyolar ya insan onu bişey yaşamadan anlayamıyor. Allah sizi sevdiklerinize bağışlamış düşünmemek lazım hiç bı şeyi hiç bir şeyin garantisi yok.
H4assask Anneme tam ne olduğunu bile söyleyemedim kadını üzmemek için. Kayınvalidem şehir dışından gelmeden önce zaten ortaliği ayağa kaldırmış. Canım kayannam annem korkudan kocamı arayamamış, yengemi aramış bi ara ne oluyor diye.
H4assask doktora bebeğe bir şey olur mu dediğimde bebeği boşver senin hikayen daha heyecanlı kendine bak demişti