Fatoscelik Hanımlar gebeliğimin 39+5. Günündeyim fakat bende tık yok üstelik kız bebekler erken geliyor deniliyor. 3 gün sonra 9 ay 10 günüm tamamlanıyor. Bu süreyi geçen oldu mu aranızda ?
Fatoscelik Bayrama da denk gelmemiz ayrı bir olay. Sizleri görünce rahatladım🙏🏻😀 sağlıkla gelsin bebeklerimiz inşallah