Lale27 ben 4.5 senedir bekliyorum ilk gebeliğim olunca hiç beklemek istemedim doktorum 4+6 da çağırmıştı görürüz diye öyle de oldu çok şükür. Vajinal ultrasonla gördük 6,5 mm di. Bir gün sonrasında çok az kahverengi lekelenme oldu kadın doğum acilinde karından dda göründü 9 mm olmuştu bir günde 🤣 bayram tatili girmeseydi haftaya kalp atışını duyardık ama bayramdan sonraya kaldı