Merhaba annelerimiz belki bir kaçınız başlığıma denk geldiğiniz gebeliğimin 9. Haftalarında doktorumuz kese küçük bebek büyük dedi bizde çok tedirgin olduk kan sulandırıcı yazmıştı doktorumuz hatta evde bol bol dinlen dedi sonra 2 hafta sonra tekrar kontrole bu sefer özel hastaneye gittik oradaki doktorda aynı şeyleri söyledi üstelik su azlığı olduğunu da söyledi çok korkmuştum üstelik 2 tane de küçük çocuğum vardı beklenmedik bir hamilelikti zaten çok zorlu geçiyordu en son ilk oğlumun doktorunu bulduk 2 hafta sonra da ona kontrole gittim ve herşeyin çok normal olduğunu asla kötü birşey olmadığını söyledi veeee 2. Kez erkek annesi olacağımı öğrendim aşırı mutluyum bütün korkularım gitti herşey düzene girdi böyle bir durumla karşılaşan herkese bir umut olması için bunları yazıyorum sakın vazgeçmeyin herşey zamanla düzeliyor merak etmeyin sadece bebeğinize sık sıkı tutunun ❤️💙