Merhaba anneler/adayları, 24+2 deyim, yarın kontrolüm var ama doktorum erkek ve hiç konuşkan değil her ay ultrasonda bakıp bir sorun yok deyip bitiriyor muayeneyi. Bu süreçte benim sormam öğrenmem gereken neler olabilir?biz sormadan hiçbir şey anlatmıyor. İlk gebeliğim o yüzden çok bilgim yok.