Kızlar 10 yıldır aktif çalışmaktayım bugün doktorum çalışabilir raporu verdi 37. Haftaya kadar sonrasın da rapor veremem istesen de dedi yani 37. Haftaya kadar kendimi iyi hissetmezsem rapor alamıyor muyum okadar bekledim ki doktorun kapısında ne dedi ne yaptı anlamadım 😵💫😵💫😵💫😵💫😵💫