Edaa01 salı günü belliydi aslında cuma 9 da burda ol yer kalmaz dediler yatış kağıdı vermemişler doktordan tekrar istemye gittim ntsye falan soktular saçma sapan 11 de de yer kalmadı doğal olarak servise yatırdılar doğumhanenin boşalmasını bekliyorum🥲 eğer yer olursa fitille başlatcaklar bugün biraz zor görünüyor ama umarım çabucak olup biter