Gulcin-2001 benimde hem belime hem karnıma ağrı vurdu ama meğer kabızlıktanmis acile gittik açılma sancı çıkmadı, şimdi üşütmememye ve saf soğuk su içmemeye çalışıyorum, kabızlık varsa bağırsak için magnezyum varmış onu kullanmak gerekmiş öyle söylediler, bende doktoruma sorup öyle başlayacağım inşaAllah