miavega Kızlar merhaba, Mantar almıştım, bugün son tüketim günü ama bir sürü yemeğim var yemek yaparsam çöp olacak. Temizleyip buzluğa atayım diyorum, bir sorun olur mu sizce ?
_moom miavega buzluğa atılıyrmu bilmiyorum ama mantarı kaşarlı bi sekilde kücük güveçlere koyup fırına atıp değerlendirebilirsiniz meze gibi oluyor lezzetlide