ssa239688 bende de var pocos biraz ama şükür ilk denememizde oldu 3 defa yaptırdıysanız tüp hakkınız olmuştur zaten devlet karşılıyor yani ilaçlarınızı bir sorun tabi genede ben yeniyüzyıl hastanesinde yaptırdım Murat keskin hoca gayet iyi ilgili ve dışarıya göre daha uygundu 70 bini buldu bizim 8 ay önce yaptırdım ama 6 buçuk aylık gebeyim Şuan