Merhaba. Bir haftadır karnımda inanılmaz bir kaşıntı ve küçük kırmızı nokta şeklinde döküntüler var. Kolestaz için şüphelenildi kan verdim karaciğer değerlerim normal çıktı. Cildiyeye gittim gebeliğe bağlı alerji gibi duruyor dedi krem ve hap verdi ama fazla kullanmamaya çalış dediği için hiç kullanmadım. Aşırı kaşıntım var başına böyle bir şey gelen iyi gelebilecek bir öneride bulunacak biri varsa çok sevinirim. 29 haftalık hamileyim daha doğuma çok var bu şekilde nasıl geçecek zaman bilmiyorum